Digitaalista liiketoimintaa harjoittavat yritykset hakevat kasvukumppania, joka osaa yhdistää teknologian, analytiikan, näkemyksellisen datan, digimarkkinoinnin ja aidosti kivan kumppanuuden.

Mitkä tekijät korostuvat digimarkkinoinnin asiakastarpeissa vuonna 2024?

Strateginen, operatiivinen ja teknologinen kyvykkyys yhden katon alta – Ja lisäksi arjen toimivuutta Laadukkaita digitaalisen markkinoinnin tekijöitä on Suomessa paljon, mutta pelkkä tehokas operatiivinen tekeminen ei enää yksin riitä. Asiakasorganisaatioiden tarpeet ovat muuttuneet, ja in-house kyvykkyydet kasvaneet. Reaktiivisesta taktisesta tekemisestä on tarve ja halu siirtyä kohti yhä vahvempaa strategisen ja operatiivisen tekemisen synkronointia, jossa kyky […]

Asiakkaat, Digitaalinen kasvu, Digital Marketing, Teknologia22.02.2024

Tahtotilana asiakkaidemme digitaalisen maturiteetin kasvu – Kiva Suiten tarina

Kivalla vastasimme koronan tuomaan digimarkkinoinnin tarpeeseen kehittämällä räätälöityjä teknologioita. Ratkaisuista syntyi SaaS-tuotteita, jotka tehostavat konsultointia, valvovat budjettia ja automatisoivat prosesseja, korvaten ulkoiset työkalut.

Digitaalinen kasvu, Teknologia21.09.2023

Kivan sisältömarkkinoinnin lead

Taianomainen tekoäly – löytyykö (tulevaisuuden) yhteiskuntamme Harry Potterista?

Lapsena Pottereita lukiessani en pohtinut, mitkä voisivat olla oikean maailman vastineet viisasten kivelle, Erittäin salaiselle päiväkirjalle tai Fenix-linnulle. Nyt oli sen aika.

Digitaalinen kasvu, Sisältömarkkinointi16.04.2023

Kimmo Juuti, Kivan toimitusjohtaja

Mitä Kivalla (ja ehkä myös vähän mitä markkinassa) tapahtuu vuonna 2023?

Miten Kiva on valmistautunut ja mitä on odotettavissa. Kysyimme Kivan toimitusjohtaja Kimmo Juutilta missä mennään.

Digitaalinen kasvu16.01.2023

mies ja tietokone

Kivan palvelumalli asiakkaan digitaalisen kasvun kivijalkana

Kivan palvelumalli varmistaa arvonluonnin, jatkuvan kehittymisen ja yhteistyön helppouden. Lue lisää!

Digitaalinen kasvu07.12.2022