Webinaari 10.11. : Feed-pohjainen tuotemainonta – kasvata verkkokaupan tuloksellisuutta

Kategoriat

Teknologia | Päivitetty 18.10.2021

Mikko Pylkkänen
Senior Consultant, SEM Lead

Kivan maksuttomassa webinaarissa keskiviikkona 10.11. klo 9-10 on luvassa tehopaketti verkkokauppojen feed-pohjaiseen tuotemainontaan.

Kivan Senior Consultant Mikko Pylkkänen tarjoaa ajankohtaista tietoa ja vinkkejä webinaarissa, joka soveltuu hyvin niin verkkokauppayrittäjille, ecommerce managereille, kuin käytännön digimainonnan tekijöillekin.

Opit mm. feed-pohjaisen tuotemainonnan hyödyt, miten laajennat tehokkaasti feed-pohjaista tuotemainontaa eri kanaviin ja miten varmistat tehokkaan ja tuloksellisen verkkokauppamainonnan vuonna 2022.

Webinaarissa saat vastauksia muun muassa seuraaviin kysymyksiin:

  • Mitä on feed-pohjainen tuotemainonta ja mitkä ovat sen hyödyt?
  • Miksi verkkokaupan mainonta kannattaa aloittaa Google Shopping Adsillä? 
  • Mikä on Google merchant center?
  • Miten laajennetaan feed-pohjaista mainontaa Facebookin ja Ohjelmallisen avulla?
  • Miten lasket ROAS/ROI -tavoitteet oikein ja järkevällä tavalla? 
  • Miten vältät yleisimmät virheet verkkokauppojen digimainonnassa

Jaa artikkeli: Kopioi linkki