Webinaari: Evästeluvat ja datan hyödyntäminen markkinoinnin murroksessa

Kategoriat

Teknologia | Päivitetty 8.11.2021

Tony Ahlqvist
Consultant, Content Marketing

Tarkentuneet tietosuojavaatimukset – muuttuuko markkinointi?

Kivan joulukuun webinaarissa pureudutaan palveluiden evästehallintaan ja muutoksiin Senior Consultant ja Analytics Lead Outi Aramon johdolla. Webinaarissa keskitytään siihen millaisia ratkaisuja vuosi 2022 ja lähitulevaisuus tuo tullessaan.

Viranomaisten ja käyttäjien kiinnostus verkkopalveluiden kautta kerättävään dataan on lisääntynyt. Noyb – Euroopan digitaalisten oikeuksien keskus kertoo, että GDPR:n vastaisista evästebannereista on tehty jo 500 kantelua ja jopa 10 000 valitusta odottaa valmistumistaan.

Suomessa tietosuoja-asioita valvova viranomainen Traficom julkaisi syyskuussa uuden ohjeistuksen palveluntarjoajille evästeiden hallinnasta. Verkkopalveluiden puutteelliset yksityisyysasetukset saattavat aiheuttaa paitsi sakkorangaistuksen, myös haittaa yrityksen imagolle. Siksi tiedon keräämiseen ja käsittelyyn on nyt syytä kiinnittää huomiota. Myös mahdolliseen datakatoon kannattaa markkinoijien valmistautua hyvissä ajoin.

Webinaarissa saat vastauksia seuraaviin kysymyksiin

  • Mikä evästehallinnassa on muuttunut?
  • Mitä vaikutuksia evästeiden hallinnalla on verkkomarkkinointiin?
  • Miten evästeiden hallinta voidaan hoitaa fiksusti?
  • Mikä on Google Consent Mode?
  • Millaisia ratkaisuja tarvitaan datan hyödyntämiseksi tulevaisuudessa?

Lisää aiheesta Kivan blogissa:

Missä kunnossa ovat sivustosi evästeluvat? – Anna Kivan auttaa sinua

Varmista digimainonnan toimivuus – Ota Google Consent Mode käyttöön

Miten varaudut evästemuutoksiin yrityksessäsi?

Jaa artikkeli: Kopioi linkki