Webinaari: Näin kasvatat Google Shopping -näkyvyyttäsi ja verkkomyyntiäsi

Kategoriat

Teknologia, Uutiset | Päivitetty 28.6.2023

Kimmo Juuti
Chief Executive Officer

Käytätkö Google Shopping -mainontaa verkkokaupan markkinointiin? Tiesitkö, että sinun ei tarvitse ostaa sitä Googlen kautta?

Comparison Shopping Service (CSS) -kumppanit, kuten Kiva, välittävät Google Shopping -mainoksia. Ostamalla mainonnan kumppanin kautta saat useita hyötyjä. Tässä muutama:

  • Et joudu maksamaan Googlelle 20 %:n komissiota, komissio Kivan CSS-palvelun kautta on 0 %
  • CSS-kumppanin vaihto on helppoa ja nopeaa
  • Vaihtamalla CSS-kumppaniin voit saavuttaa huomattavasti alhaisempia klikkihintoja (jopa 20 %), kasvattaa impressioiden määrää ja parantaa mainonnan tehokkuutta
  • Google valvoo kaikkia CSS-kumppaneita, ja mainokset välitetään edelleen Googlen järjestelmällä
  • Kiva on kotimainen ja luotettava CSS-kumppani

Kiinnostuitko kuulemaan aiheesta lisää ja lunastamaan itsellesi maksuttoman 2 kuukauden kokeilun Kiva CSS -palveluun?

(1 kappale 2 kuukauden kokeilua /yritys)

Tervetuloa mukaan webinaariin keskiviikkona 23.11.2022 kello 9:00-9:45!

Webinaarissa ovat puhumassa alan huiput, Kivan Partner, Growth & Strategy Director Björn Henriksén sekä Kivan Chief Technology Officer Mika Hirvikorpi. Keskustelua vetää digitaalisen markkinoinnin konsulttimme Geir Siirde.

Onko kalenterisi täynnä, etkä pääse webinaariin? Älä huoli: lähetämme kaikille webinaariin ilmoittautuneille tallenteen webinaarin jälkeen.

Haluatko tutustua Kiva CSS -palveluun jo ennakkoon? Lue lisää!

Jaa artikkeli: Kopioi linkki