Tervetuloa tiimiin Tony Ahlqvist!

Kategoriat

Uutiset, 25.2.2021

Minna Laurila
CEO

Tony aloitti Kivan konsultoinnin tiimissä tammikuussa 2021. Tonyn digimarkkinoinnin vahvuus löytyy sisällöissä, ja varsinkin analytiikkaan perustuva sisältömarkkinointi tarjoaa hänelle mielenkiintoisia työpäiviä.

Tony, miten olet päätynyt sisältömarkkinoinnin pariin?

Olen tehnyt markkinointiviestintää pitkään ja seurannut markkinoinnin murrosta yhä digitaalisempaan suuntaan. Työskentelin yli kymmenen vuotta tapahtuma-alalla, joka itsessään voidaan nähdä sisältömarkkinointina: yritykset osallistuvat tapahtumiin, missä on esillä tuotteiden ja palveluiden lisäksi kiinnostavia aiheeseen liittyviä esiintyjiä ja puheenvuoroja. Tapahtumat ovat ikään kuin digitaalisen sisältömarkkinoinnin liveversio.

Jokaisella yrityksellä on asiakkaita kiinnostavaa osaamista, kiinnostavia tuotteita, joiden esiintuonti digitaalisissa kanavissa tarjoaa mahdollisuuksia tavoittaa haluttuja asiakkaita sisältömarkkinoinnin kautta.

Mitä analytiikkaan perustuva sisältömarkkinointi tarkoittaa sinulle?

Vaikka analytiikka ohjaa kaikkea tekemistä, on sisällön oltava kiinnostavaa lukijoille. Jos sisältö vastaa lukijan odotuksiin tai innostaa toimimaan, se näkyy myös analytiikassa. Kaiken tekemisen pohjana pitäisi olla hyvä pohjatyö, missä selvitetään nykytila ja mihin halutaan mennä. Lisäksi tavoitteet ja järjestelmällinen tekeminen, sekä tulosten seuraaminen auttavat jokapäiväistä tekemistä. Oman tekemisen seuraaminen analytiikan avulla on palkitsevaa, sillä sen avulla näkee miten omat toimenpiteet vaikuttavat asiakkaan tavoitteiden saavuttamisessa.

Hakukoneoptimoidut sisällöt verkkosivuille, blogikirjoitukset, sosiaalisen median kanavat ja uutiskirjeet ovat sisällöntuotannon kanavia. Ne ovat keinoja herättää mielenkiintoa, johdattaa toimimaan halutulla tavalla, puhutella yleisöä tai sitouttaa olemassa olevia asiakkaita. Haluan auttaa asiakkaita onnistumaan kiinnostavilla sisällöillä.

Miksi Kiva?

Kiva houkutti yrityksenä, sillä se tarjoaa mahdollisuuden kehittää omaa osaamistani varsinkin analytiikkaan perustuvan digitaalisen markkinoinnin parissa. Yritys, joka on keskittynyt vahvasti digiin, on täynnä huippuammattilaisia. Odotan innolla, että pääsen oppimaan uutta.

Hienoa Kivalla on myös sen tapa toimia. Asiakkaaseen pidetään aktiivisesti yhteyttä ja asioita tehdään yhdessä analytiikka edellä. Itse tarjoan työyhteisöön kyvyn tuottaa kiinnostavia sisältöjä lähes aiheesta kuin aiheesta. Odotan innolla uusia asiakkaita, mielenkiintoisten sisältöjen tuottamista ja onnistumisia yhdessä asiakkaiden kanssa.

#kivatullatöihin #sisältömarkkinointi #hakukoneoptimointi

Tervetuloa tiimiin Tony! ?