Google Analyticsin tietosuoja – Missä nyt mennään?

Keskustelu Googlen Analyticsin tietosuojasta mietityttää monia. Missä mennään ja mitä nyt kannattaa tehdä?

Web-analytiikka02.12.2022

sohva ja tyynyt

Hoas – Kivasta digitalisaation hyödyntämisen kiikari ja kompassi

Tutustu, miten Kiva on auttanut Hoasia
nettisivujen kehittämisessä ja uuden analytiikkajärjestelmän valinnassa!

Asiakkaat, Web-analytiikka25.11.2022

Vivek Kumar

Content Cluster Approach to Digital Marketing Performance

Using content clusters for marketing performance across customer journey. A simple way to map channel performance and marketing priorities.

Digital Marketing, Teknologia, Web-analytiikka11.08.2022

LinkedIn mainonta poisti tehokkaimman mainosmuodon – mikä neuvoksi?

LinkedIn mainonnan Message Ads ei ole enää käytettävissä EU-alueella. Onneksi Linkedinissä on muita tapoja tehdä tehokasta B2B-markkinointia.

Web-analytiikka15.02.2022

Euroopan tietosuojaviranomaisten linjaus liittyen Google Analyticsin käyttöön verkkopalveluissa

Tietosuojavaltuutetun Google Analytics -kommentti. Toistaiseksi ei syytä hätääntyä.

Web-analytiikka14.02.2022

Webinaari: Miten erottaudut digimarkkinoinnissa kilpailijoita paremmin?

Kivan webinaari 11.2. klo 9-10 antaa vinkkejä digimarkkinointiin. Mitä uutta ja miten erottautua kilpailijoista?

Web-analytiikka08.02.2022

Miten rakentaa kansainvälisen konsernin verkkoanalytiikka?

Kansainvälisen liiketoiminnan mittaaminen ei ole haastavaa, kun sen suunnittelee hyvin. Tutustu Kivan malliin toteuttaa monikansallisen konsernin verkkoanalytiikka

Web-analytiikka18.06.2021

Ilmoittaudu 28.5. webinaariin: GA 4 tuo asiakaslähtöisen mittausmallin

Tule webinaariimme 28.5. ja kuule lisää GA4:n uudesta mittausmallista, mobiilimittauksesta ja parhaista käytännöistä

Uutiset, Web-analytiikka10.05.2021

Google Analytics 4 tuo asiakaslähtöisen mittausmallin

Mittaaminen ja tutkiminen ovat avain palveluiden kehittämiseen. Innostavinta on laittaa tämä tieto töihin.

Web-analytiikka16.02.2021