B2B Ratkaisut

Tehosta liidien generointia, teknologiakehitystä, brändin rakennusta tai mitä tahansa digitaalisen liiketoiminnan tarvettasi ainutlaatuisella, testatulla ja luokkansa parhaan teknologian, markkinoinnin ja datakeskeisen lähestymistavan avulla. Kiva auttaa Suomen suurimpia B2B-yrityksiä tunnistamaan ja ratkaisemaan digitaalisen liiketoiminnan kasvun haasteita.

Miten me sen teemme?

Digitaalinen kasvu syntyy liiketoiminnan, markkinoinnin, myynnin ja teknologian yhteisistä toimista. Kasvupotentiaalin ja tulosten maksimoimiseksi kaikkien osa-alueiden on toimittava saumattomasti yhteistyössä.

Liiketoiminnan kannalta kriittiset data ja edistynyt analytiikka ovat avainasemassa. On ymmärrettävä mm. asiakkaiden käyttäytymistä, attribuutioita, liiketoiminnan potentiaalia sekä asiakkaan elinkaaren arvoa voidaksemme kehittää palveluita ja saavuttaaksemme parhaita tuloksia.

Kivan palvelumalli pitää sinut asiakkaana mukana tekemisessä. Kumppanuus toimii parhaiten silloin, kun asiakas osallistuu aktiivisesti ja on sitoutunut yhdessä tekemiseen. Aloitamme arvioimalla yrityksesi tämänhetkistä digitaalista maturiteettia ja luomalla selkeän digitaalisen liiketoiminnan kehityssuunnitelman yrityksesi menestykselle.

Esimerkkejä työkalupakistamme

Sisältö on turhaa ilman lukijoita

Sinun on kyettävä tunnistamaan, millaista sisältöä nykyiset ja potentiaaliset asiakkaasi etsivät ja kuluttavat. Mittaatko sisältöjesi parissa vietettyä aikaa? Millaisia artikkeleita ihmiset lukevat ja miksi? Optimoitko sisältöjäsi? Meillä on todistetusti toimiva malli, jonka avulla sisältösi nousee ansaitusti sille kuuluvan yleisön eteen.

Ennennäkemätön tuotto liideille

Meidät tunnetaan liidien generoinnista ja hallitsemme kaikki taktiikat tehokkaaseen liidien generointiin. Me harmonisoimme irrallisen markkinointi- ja asiakasdatasi, nostamme sen uudelle tasolle koneoppimisen avulla ja saamme mainostuotottosi (ROAS) ennennäkemättömään nousuun.

Tehokkuuden parantaminen ja kasvun vauhdittaminen

Hyödynnämme parhaita käytäntöjä tuloksellisuuteen perustuvien toimenpiteiden ja kampanjoiden määrittelyssä. Käytämme edistyneitä attribuutiomalleja ymmärtääksemme erilaisten kanavien vaikutukset, miten kanavat toimivat yhdessä ja miten budjetointi eri kanavien sekä kampanjoiden välillä tulisi rakentaa.

Vankka markkinoinnin automaatio parantaa tuloksia

Autamme asiakkaitamme saamaan kaiken irti markkinoinnin automaation ratkaisuista. Oman datan rikastaminen, syvällinen segmentointi sekä tekoälyyn ja koneoppimiseen perustuva mallinnus tekevät datasta käytettävämpää ja liiketoiminnan kannalta kannattavampaa.