Verkkokaupat
Etsitkö sekä strategista kumppania että käytännön toteuttajaa verkkokaupallesi? Onko tavoitteenasi myynnin kasvattaminen ja tuottavuuden parantaminen?
Verkkokaupassa menestyminen vaatii laaja-alaista strategista osaamista, liiketoimintaymmärrystä sekä todistetusti tehokkaita toimintamalleja. Autamme sinua kehittämään verkkokauppaasi ja moninkertaistamaan sen tuotot digitaalisen markkinoinnin sekä data- ja teknologiaratkaisujemme avulla.
Katso webinaari
Webinaari: Feed-pohjainen tuotemainonta – kasvata verkkokaupan tuloksellisuutta
Mikko Pylkkänen, Senior Consultant & SEM Lead
10.11.2021
Miten me sen teemme?
Autamme sinua ymmärtämään asiakaspolkuja trendien seurannan, syvällisen analytiikan ja asiakkaiden segmentoinnin avulla. Digitaalisen markkinoinnin tehokkuuden mittaamiseksi hyödynnämme kehittämiämme malleja, jotka ottavat huomioon asiakkaan elinkaaren arvon ja myynnin kysynnän.Tämän lisäksi räätälöimme asiakaskokemuksen datalähtöisen asiakassegmentoinnin ja personoinnin avulla.
Haemme dataa eri lähteistä sekä yhdistämme tärkeimmät tietolähteet ja muodostamme niistä merkityksellisiä näkemyksiä, jotka ohjaavat liiketoiminnan päätöksiä. Keräämme, jalostamme, analysoimme ja visualisoimme dataa hyödyntääksemme sitä tehokkaasti eri markkinointikanavissa. Teemme ennusteita ja ennakoimme asiakaspolun tulevia vaiheita, jonka jälkeen optimoimme ja personoimme ostokokemuksen kasvattaaksemme asiakkuuksia ja myyntiä.
Esimerkkejä työkalupakistamme
Vahva asiakassegmentointi
Tekoälyn ja koneoppimisen laaja-alainen osaaminen mahdollistavat käyttäjien onnistuneen segmentoinnin. Älykkäästi kohdennettujen yleisöjen avulla voimme optimoida markkinointia ja vähentää kannattamattomia mediakuluja lisäten samalla investointeja siellä, missä ostopotentiaalia on enemmän.
Luovuuden ja koneoppimisen yhteistyö
Luova ylivertaisuus on yhä tärkeämpää menestyksen kannalta. Autamme asiakkaitamme tavoittamaan laajimman mahdollisen kaupallisen yleisön kustannustehokkaasti. Tunnistamme asiakkaat, jotka kaipaavat vakuuttamista ja pyrimme vaikuttamaan ostajien päätöksiin sekä löytämään lisämyyntimahdollisuuksia.
20 % alennus Google Shopping Ads -mediakuluista
Kivan Comparison Shopping Services (CSS) -palvelun avulla asiakkaamme voivat ostaa Google Shopping -mainoksia jopa 20 % halvemmalla (ilman Googlen komissiota). Kivan CSS-palvelu lisää mainonnan kustannustehokkuutta ja antaa vastinetta rahalle. Mainonnan optimointipalveluiden avulla voimme parantaa Google Shopping Adsin etuja ja kasvattaa myyntiä entisestään.
Google Machine Learning -pohjaiset sähköpostit ja suositukset
Personoinnin ja tekoälyn lisääminen sähköposteihin ja verkkokaupan tuotesuosituksiin auttavat kasvattamaan tuottoa. Käyttämällä Googlen koneoppimiseen perustuvaa Recommendation Engine -työkalua mainostamme helposti tuotteita ja palveluita, joita asiakkaasi todennäköisimmin ostavat.