Verkkokaupan markkinointi – suositusten käyttö monikanavaisesti
Google Recommendation AI verkkokaupan markkinoinnin työkaluna
Mika Hirvikorpi• Teknologia• 20.01.2022
Google Recommendation AI verkkokaupan markkinoinnin työkaluna
Mika Hirvikorpi• Teknologia• 20.01.2022
Webinaarissa esitellään pilvipalveluiden ja koneoppimisen uusia ratkaisuja verkkokaupan markkinointiin ja myynnin kasvattamiseen.
Mika Hirvikorpi• Teknologia• 29.11.2021
Tarkentuneet tietosuojavaatimukset – muuttuuko markkinointi? Kivan webinaarissa pureudutaan evästehallintaan. Ilmoittaudu nyt!
Tony Ahlqvist• Teknologia• 04.11.2021
Monia verkkosivujen ylläpitäjiä mietityttävät evästeisiin liittyvät seikat. Ovatko yrityksen sivujen tai verkkokaupan evästelupa-asiat kunnossa?
Outi Aramo• Teknologia• 12.10.2021
Ilmoittaudu 10.11. webinaariin: Verkkokauppojen feed-pohjainen tuotemainonta – Kasvata myyntiä ja paranna tuloksellisuutta
Mikko Pylkkänen• Teknologia• 06.10.2021
Mitä Google Consent mode tarkoittaa ja miksi se kannattaa ottaa käyttöön varmistaaksesi markkinoinnin onnistuminen evästemuutosten jälkeen?
Henri Rantanen• Teknologia• 28.09.2021
Lue miksi hakusanamainonta bränditermeillä on tehokas ja edullinen tapa tehdä Google-mainontaa.
Anna-Liina Harrivaara• Teknologia• 08.09.2021
Google ilmoitti siirtävänsä Privacy Sandboxin käyttöönottoa niin, että Chrome-selaimen tuki kolmannen osapuolen evästeille loppuisi vasta vuoden 2023 jälkipuolella.
Outi Aramo• Teknologia• 28.06.2021
Datakato Facebook-mainonnassa – näin selviät evästeiden ja IOS14-muutoksen jälkeisessä ajassa. Lue mistä kyse ja poimi parhaat vinkit.
Julius Jansson• Teknologia• 28.06.2021
Evästekäytäntöjen muutokset vaikuttavat markkinoinnin tekemiseen. Lue mitä muutokset tarkoittavat ja miten yrityksessäsi tulisi varautua.
Outi Aramo• Teknologia• 21.06.2021