Digitaalista liiketoimintaa harjoittavat yritykset hakevat kasvukumppania, joka osaa yhdistää teknologian, analytiikan, näkemyksellisen datan, digimarkkinoinnin ja aidosti kivan kumppanuuden.

Mitkä tekijät korostuvat digimarkkinoinnin asiakastarpeissa vuonna 2024?

Strateginen, operatiivinen ja teknologinen kyvykkyys yhden katon alta – Ja lisäksi arjen toimivuutta Laadukkaita digitaalisen markkinoinnin tekijöitä on Suomessa paljon, mutta pelkkä tehokas operatiivinen tekeminen ei enää yksin riitä. Asiakasorganisaatioiden tarpeet ovat muuttuneet, ja in-house kyvykkyydet kasvaneet. Reaktiivisesta taktisesta tekemisestä on tarve ja halu siirtyä kohti yhä vahvempaa strategisen ja operatiivisen tekemisen synkronointia, jossa kyky […]

Asiakkaat, Digitaalinen kasvu, Digital Marketing, Teknologia22.02.2024

Kolmannen osapuolen evästeet ovat kuolleet. 3rd Party Cookies are dead.

Paniikki netissä – Evästeiden tuki loppuu ja digimainonta kuolee?

Digitaalisen liiketoiminnan muutoksia ja murroksia yrittävät hyödyntää monenmoiset käärmeöljykauppiaat. Nyt on muodikasta manata digimarkkinoinnin loppuvan, kun kolmannen osapuolen evästeiden tuki lähiaikoina loppuu selaimista. Paniikkiin ei kuitenkaan kannata lähteä mukaan, eikä digimainonta ole kuopattu. Kolmannen osapuolen evästeet keräävät tietoa käyttäjän verkkoselailusta ja ovat mahdollistaneet mainosten kohdentamisen selailutietojen perusteella. Tässä muodossaan mainosten kohdentaminen on tulossa päätökseen, mutta […]

Teknologia, Web-analytiikka25.01.2024

Tahtotilana asiakkaidemme digitaalisen maturiteetin kasvu – Kiva Suiten tarina

Kivalla vastasimme koronan tuomaan digimarkkinoinnin tarpeeseen kehittämällä räätälöityjä teknologioita. Ratkaisuista syntyi SaaS-tuotteita, jotka tehostavat konsultointia, valvovat budjettia ja automatisoivat prosesseja, korvaten ulkoiset työkalut.

Digitaalinen kasvu, Teknologia21.09.2023

Google Optimize

Google Optimize poistuu käytöstä – Mitä tilalle?

Mitä Google Optimizen tilalle? Katso Kivan vinkit työkaluista testaukseen ja personointiin.

Teknologia07.03.2023

Webinaari: Näin kasvatat Google Shopping -näkyvyyttäsi ja verkkomyyntiäsi

Käytätkö Google Shopping -mainontaa verkkomyynnin työkaluna? Tiesitkö, että sinun ei tarvitse ostaa sitä Googlen kautta? Ilmoittaudu webinaariin 23.9.2022 ja kuule lisää!

Teknologia, Uutiset28.10.2022

Vivek Kumar

Content Cluster Approach to Digital Marketing Performance

Using content clusters for marketing performance across customer journey. A simple way to map channel performance and marketing priorities.

Digital Marketing, Teknologia, Web-analytiikka11.08.2022

Prime Island

Prime Island on Kivan uusi tytäryhtiö

Prime Island on Kivan tuore tytäryhtiö, joka vahvistaa edelleen Kivan tavoitetta olla teknologian, analytiikan ja markkinoinnin kumppani asiakkailleen.

Teknologia, Uutiset27.06.2022

Verkkokaupan markkinointi – suositusten käyttö monikanavaisesti

Google Recommendation AI verkkokaupan markkinoinnin työkaluna

Teknologia20.01.2022

Webinaari: Verkkokaupan myynti kasvuun

Webinaarissa esitellään pilvipalveluiden ja koneoppimisen uusia ratkaisuja verkkokaupan markkinointiin ja myynnin kasvattamiseen.

Teknologia29.11.2021

Webinaari: Evästeluvat ja datan hyödyntäminen markkinoinnin murroksessa

Tarkentuneet tietosuojavaatimukset – muuttuuko markkinointi? Kivan webinaarissa pureudutaan evästehallintaan. Ilmoittaudu nyt!

Teknologia04.11.2021