Uusi Google Analytics 4 (GA4) -mittausmalli haastaa nykyisen ehkä hieman vanhakantaisen tavan mieltää ja mitata digitaalisia palveluita. Käytämme yhä enemmän mobiilipalveluita, joiden käyttö on erilaista kuin tietokoneella tapahtuva perinteisten verkkosivustojen selailu.
Tule webinaariimme 28.5. klo 9-10 ja kuulet lisää GA4:n uudesta mittausmallista, mobiilimittauksesta ja parhaista käytännöistä
Käsittelemme seuraavia GA4:n tuomia muutoksia ja hyötyjä webinaarissa:
- Käyttäjien toiminnan seuraaminen
- Käyttäjien tuottaman tiedon kerääminen ja hyödyntäminen
- Käyttäjien tuottaman käyttäytymistiedon ymmärtäminen
- Koko asiakaspolun analysointi
- Googlen tietovarasto & tekoälyyn perustuva mallinnus
- Siirtymä uuteen alustaan
Ilmoittaudu maksuttomaan webinaariin
Outi Aramo
Analytics Lead / Senior Consultant @Kiva
Kivan Analytics Lead Outi Aramolla on 20 vuoden kokemuksen digitaalisten palveluiden kehittämisestä. Outin sydäntä lähellä ovat asiakaslähtöisyys ja käyttäjien näkökulma. Outilla on myös vahva digitaalisen analytiikan kokemus kaikenkokoisten organisaatioiden palveluihin liittyen. Outin näkemyksen mukaan kävijöiden mittaaminen ja tutkiminen ovat avain palveluiden kehittämiseen. Innostavinta on laittaa tämä tieto töihin.