Ilmoittaudu 6.10. webinaariin: SEO 2022 – mitä hakukoneissa tapahtuu?

Kategoriat

Uutiset | Päivitetty 27.6.2023

Miika Kivistö
Senior Consultant, Digital Marketing

Yli 90% kaikista hankinnoista alkaa Google-haulla, joten se miten brändi tai tuotteet näkyvät hakutuloksissa on yritykselle ensisijaisen tärkeää.

Keskiviikkona 6.10. klo 9-10 järjestettävässä maksuttomassa webinaarissa senior konsulttimme Miika Kivistö johdattaa katseesi SEO trendien ja käytännön vinkkien kautta ensi vuoteen. Kuulet hakukonenäkyvyyden viimeisimmistä muutoksista ja mitä kaikkea tulee ottaa huomioon, kun haluat varmistaa brändisi näkyvyyden avainpaikoilla vuonna 2022.

Kilpailu Googlen ensimmäisen sivun paikoista on kovaa, eikä ihme, sillä viisi ensimmäistä orgaanista hakutulosta keräävät noin 68% klikeistä, ja mobiilissa ensimmäinen orgaaninen hakutulos vie jopa 27% kaikista klikeistä. Mitä kilpaillumpi markkina tai avainsanat, sitä kovemman työn takana on pääsy ensimmäisen sivun paraatipaikoille.

Webinaarissa saat vastauksia seuraaviin kysymyksiin:

  • Mitä on tämän päivän hakukäyttäytyminen: mikä on muuttunut ja miten hakuja tehdään?
  • Mitä on hyvä tietää Googlen viimeisimmistä algoritmimuutoksista?
  • Miksi verkkosivujen käyttäjäkokemus on tärkeää hakukonenäkyvyyden kannalta?
  • Miten voit parantaa hakukonenäkyvyyttä ja asiakasymmärrystä datan avulla?
  • Mikä vaikutus on markkinaosuudella SEO:ssa?
  • Miten tuottavia sivuja optimoidaan?

Jaa artikkeli: Kopioi linkki