Tervetuloa Mikko!

Kategoriat

Uutiset | Päivitetty 27.6.2023

Wille Lönnström
Partner, Service Director, Kiva Learning

Konsultointimme on jälleen kasvanut kokeneella osaajalla, kun Senior konsultti Mikko Pylkkänen liittyi Kivan tiimiin lokakuun 2020 alussa. Mikko on pitkän linjan hakusana- ja somemainonnan ammattilainen, jolla on ilmiömäinen kyky keskittyä asiakkaan liiketoimintaan ja kirittää asiakasta saavuttamaan loistavia tuloksia digimainonnan keinoin. 

Mikko on viime vuosina työskennellyt erityisesti B2B-yritysten kanssa, joten pyysimme häntä listaamaan kolme vinkkiä, joilla B2B-yritykset pääsevät alkuun digimainonnassa. 

Mikon vinkit digimainontaa aloittelevalle B2B-yritykselle

  1. Tärkein lähtökohta on tunnistaa tarkalla tasolla kenelle yritys myy tuotteita ja palveluita.  
  2. Asiakaspersoonat kannattaa miettiä ennen mainonnan aloittamista
  3. Laadukkaat ja oikeanlaiset sisällöt kohdistettuna oikealle yleisöille ovat kolmas tärkeä peruskivi

Kun nämä kolme asiaa ovat kunnossa, on digimainonnalla onnistumisen avaimet ja silloin avainsanojen, yleisöjen tai mainosviestien testaamisella voidaan saavuttaa merkittäviä tuloksia.  

Parhaimpia tuloksia saadaan tekemällä tiivistä yhteistyötä digitoimiston ja asiakkaan välillä. 

“Pitkäaikaisella yhteistyöllä päästään parhaimpiin tuloksiin, sillä digitoimiston on tärkeää päästä syvälle asiakkaan liiketoimintaan ja myyntiprosessiin. B2B-puolella tämä saattaa välillä viedä aikaa, jos asiakkaan liiketoiminta vaatii jonkin aihealueen erikoisosaamista.” 

Mikko, miksi tulit Kivalle?

Tunsin Kivan perustajia jo Estimen ajoilta. Tiesin, että he ovat todella kovan luokan osaajia ja kivoja tyyppejä! Sellaisten ihmisten kanssa on kiva tehdä töitä. Toinen asia, joka vaikutti päätökseen, on Kiva-malli, jossa asiakas on aidosti keskiössä. Olen monesti nähnyt, että ongelmat asiakkuuksissa johtuvat heikosta viestinnästä ja palvelusta. Kiva haluaa erottautua palvelulla, ja se on mielestäni ehdottomasti oikea tie.