Kategoriat
Uutiset

Tervetuloa tiimiin Miika Kivistö!


Minna Laurila
7.9.2021

Kivalla elokuussa senior-konsulttina aloittanut Miika tuo uutta vahvistusta Kivan digimarkkinoinnin osaamiseen. Miikalla on pitkä kokemus hakukoneoptimoinnista ja verkkosivukehityksestä. Insinööritaustan ansiosta Miika inspiroituu myös markkinoinnin teknologioiden eteenpäin viemisestä.

Miika, kerro mikä digimarkkinoinnissa saa sinut syttymään?

Parhaat onnistumisen kokemukset digimarkkinoinnissa saa, kun asiakkaalle tehdyt toimenpiteet ja parannukset tuottavat tulosta. Työssäni koen, että kaiken lähtökohtana on asiakkaan tarpeiden ja kokonaisuuden hahmottaminen. Mielestäni tärkeää on ymmärtää mitä tarpeita ja tavoitteita asiakkaalla on, ja lähteä hakemaan keinoja niiden ratkaisemiseen tai saavuttamiseen. 

Digimarkkinoinnin keskiössä pitäisi aina olla loppukäyttäjä ja ostava asiakas. Analytiikka auttaa kehittämään markkinointia, ja verkkosivujen käyttäjäkokemuksen parantamisen avulla voidaan saada kasvua aikaan. Hakukoneoptimoinnin näkökulmasta teknisten ominaisuuksien vahvistaminen on jatkuvaa kehitystyötä, samoin kuin laadukkaan sisällön tarjoaminen. Sivustolle voi tehdä esimerkiksi kautta koko saitin vaikuttavia korjauksia, jotka nostavat hakukonenäkyvyyttä.

Mitä odotat Kivalta?

Viime vuosina olen erikoistunut hakukoneoptimointiin ja verkkosivukehitykseen. Kivalla odotan sitä, että pääsen tekemään digimarkkinointia laaja-alaisesti uusien asiakkaiden kanssa.

Kivalla on liuta huippuosaajia, joiden kanssa on hienoa päästä ideoimaan, sparrailemaan ja tekemään yhdessä töitä. Inspiroidun myös teknologioista ja tällä hetkellä minua kiinnostaa nähdä mihin suuntaan cloud-palvelut ja tekoäly vievät markkinointia. 

Digimarkkinoinnin lisäksi kolmen lapsen perheenisää Vantaalta kiinnostavat outdoor-harrastukset ja kiipeily. Vastapainoa työlle ja koneen ääressä istumiselle saa myös omakotitalon remontoinnista.