Tervetuloa tiimiin Mika Hirvikorpi!

Kategoriat

Uutiset | Päivitetty 27.6.2023

Tony Ahlqvist
Consultant, Content Marketing

Kivalla toukokuussa teknologiajohtajana aloittanut Mika tuo vahvistusta Kivan osaamiseen digitaalisen markkinoinnin kehittämisestä datan avulla. Automaatiot, ennustaminen ja personointi ovat esimerkkejä siitä miten markkinointia voidaan tehostaa dataa hyödyntäen.

Mikalla on parinkymmenen vuoden monipuolinen kokemus sovelluskehityksessä, cloud-ympäristöjen rakentamisesta ja data-analytiikasta.

Mika, kerro miten dataa voidaan käyttää tehokkaammin markkinoinnissa?

Digimarkkinointi elää jatkuvassa muutoksessa ja ne markkinoijat, jotka pystyvät hyödyntämään dataa tehokkaimmin menestyvät parhaiten.

Yhdistämällä dataa ja integroimalla eri järjestelmiä toisiinsa, pystytään parantamaan asiakaskokemusta, tehostamaan myyntiä ja ennakoimaan tulevaa. Hyödyntämällä tekoälyyn perustuvaa ennakoivaa analytiikkaa voidaan ennustaa konversioita tai asiakkaan elinkaariarvoa ja rakentaa kehittyneitä attribuutiomalleja.

Kokemukseni mukaan tiedon hallinta ja sen soveltaminen ovat nousemassa aiempaa suurempaan rooliin ja sen merkitys kasvaa entisestään.

Mitä odotat Kivalta?

Eniten minua innostaa Kivalla se, että pääsen kehittämään uusia tapoja hyödyntää dataa ja luomaan sitä kautta uutta liiketoimintaa asiakkaillemme. Kiva on organisaationa joustava ja minulla on mahdollisuus tehdä asioita yhdessä asiakkaiden kanssa.

Olen aiemmin työskennellyt lähinnä teknologioiden kehittämisen ja liiketoiminnan välimaastossa. Olen aina pitänyt teknologiaa pikemminkin työkaluna, en itsetarkoituksena. Kivalla odotan pääseväni soveltamaan teknologioita ja dataa asiakkaidemme liiketoiminnan kehittämiseksi.

Jaa artikkeli: Kopioi linkki