Universal Analyticsin data talteen? Miten kannattaa toimia?
Mitä kannattaa tehdä Google Analyticsin Universal Analytics -datalle kun tietoa ei enää ole saatavilla?
Web-analytiikka• 20.03.2023
Mitä kannattaa tehdä Google Analyticsin Universal Analytics -datalle kun tietoa ei enää ole saatavilla?
Web-analytiikka• 20.03.2023
Mitä ihmettä tekisin, kun Google Analytics – raporteillani ei enää näy kunnolla dataa?
Arvailenko vain mitä tapahtuu? Eikö tätä nyt mitenkään saa “korjattua”?
Uutiset, Web-analytiikka• 15.03.2023
Tutustu mitä erilaisia raportointiratkaisuja Google Analytics 4:n käyttöön liittyy.
Web-analytiikka• 14.03.2023
Ota Google Analytics 4:n tietosuojaominaisuudet käyttöön riskien minimoimiseksi.
Web-analytiikka• 26.01.2023
Google Analyticsin tietosuoja puhuttaa ja huolettaa. Lue viimeisimmät uutiset ja mitä sinun tulisi tietää nyt asiasta.
Web-analytiikka• 26.01.2023
Keskustelu Googlen Analyticsin tietosuojasta mietityttää monia. Missä mennään ja mitä nyt kannattaa tehdä?
Web-analytiikka• 02.12.2022
Tutustu, miten Kiva on auttanut Hoasia
nettisivujen kehittämisessä ja uuden analytiikkajärjestelmän valinnassa!
Asiakkaat, Web-analytiikka• 25.11.2022
Using content clusters for marketing performance across customer journey. A simple way to map channel performance and marketing priorities.
Digital Marketing, Teknologia, Web-analytiikka• 11.08.2022
LinkedIn mainonnan Message Ads ei ole enää käytettävissä EU-alueella. Onneksi Linkedinissä on muita tapoja tehdä tehokasta B2B-markkinointia.
Web-analytiikka• 15.02.2022
Tietosuojavaltuutetun Google Analytics -kommentti. Toistaiseksi ei syytä hätääntyä.
Web-analytiikka• 14.02.2022