Onko Google Analytics GDPR-vaatimusten mukainen?

EU:n ja USA:n uusi tiedonsiirtosopimus helpottaa Google Analyticsin käyttöä EU:ssa, poistaen aikaisemmat rajoitukset tiedonsiirtoon liittyen.

Uutiset, Web-analytiikka14.08.2023

Tekoäly Kivan konsulttien tukena

Kivalla yhdistämme AI:n ja ihmisten vahvuudet. Teesiemme mukaan tekoäly tukee konsulttejamme, mutta he pysyvät aina kuljettajan paikalla.

Uutiset07.07.2023

Lauri Pitkänen

Mitä on LinkedIn-mainonta ja miksi se toimii

Lue mitä on LinkedIn-mainonta ja miten se toimii. Kerromme myös mitä etuja sillä on verrattuna muuhun digimainontaan.

Sosiaalisen median mainonta31.05.2023

Kimmo Juuti, Kivan toimitusjohtaja

5 asiaa, jotka sinun on hyvä tietää Kivasta etukäteen

Meillä Kivalla ei ole täydellistä ja uskallamme sanoa sen ääneen. Työskentelemme kuitenkin aktiivisesti parhaan mahdollisen työpaikan luomiseksi.

Avoimet työpaikat

Kivan sisältömarkkinoinnin lead

Taianomainen tekoäly – löytyykö (tulevaisuuden) yhteiskuntamme Harry Potterista?

Lapsena Pottereita lukiessani en pohtinut, mitkä voisivat olla oikean maailman vastineet viisasten kivelle, Erittäin salaiselle päiväkirjalle tai Fenix-linnulle. Nyt oli sen aika.

Digitaalinen kasvu, Sisältömarkkinointi16.04.2023

Universal Analyticsin data talteen? Miten kannattaa toimia?

Mitä kannattaa tehdä Google Analyticsin Universal Analytics -datalle kun tietoa ei enää ole saatavilla?

Web-analytiikka20.03.2023

Veikö evästebanneri datasi Google Analyticsistä?

Mitä ihmettä tekisin, kun Google Analytics – raporteillani ei enää näy kunnolla dataa?
Arvailenko vain mitä tapahtuu? Eikö tätä nyt mitenkään saa “korjattua”?

Uutiset, Web-analytiikka15.03.2023

Kiva on Google Marketing Platform Partner

Google on nimennyt Kivan Marketing Platform Partneriksi yhtenä ainoista suomalaisista toimistoista.

Uutiset15.03.2023

Miten ratkaista GA4:n tiedon raportointitarpeet?

Tutustu mitä erilaisia raportointiratkaisuja Google Analytics 4:n käyttöön liittyy.

Web-analytiikka14.03.2023

Kivan sisältömarkkinoinnin lead

Sisältöstrategian menestysresepti, jolla onnistut joka kerta

Miten onnistua sisältöstrategiassa? Tutustu menestysreseptiin!

Sisältömarkkinointi13.03.2023