Universal Analyticsin data talteen? Miten kannattaa toimia?
Mitä kannattaa tehdä Google Analyticsin Universal Analytics -datalle kun tietoa ei enää ole saatavilla?
Web-analytiikka• 20.03.2023
Lue ajankohtaisista aiheista, teknologiasta ja liiketoiminnasta
Mitä kannattaa tehdä Google Analyticsin Universal Analytics -datalle kun tietoa ei enää ole saatavilla?
Web-analytiikka• 20.03.2023
Mitä ihmettä tekisin, kun Google Analytics – raporteillani ei enää näy kunnolla dataa?
Arvailenko vain mitä tapahtuu? Eikö tätä nyt mitenkään saa “korjattua”?
Uutiset, Web-analytiikka• 15.03.2023
Google on nimennyt Kivan Marketing Platform Partneriksi yhtenä ainoista suomalaisista toimistoista.
Uutiset• 15.03.2023
Tutustu mitä erilaisia raportointiratkaisuja Google Analytics 4:n käyttöön liittyy.
Web-analytiikka• 14.03.2023
Miten onnistua sisältöstrategiassa? Tutustu menestysreseptiin!
Sisältömarkkinointi• 13.03.2023
Kimmo Juuti avaa näkemyksiään tärkeimmistä muutoksista Kivalla hänen toimitusjohtajuutensa ensimmäisinä kuukausina.
Uutiset• 07.03.2023
Mitä Google Optimizen tilalle? Katso Kivan vinkit työkaluista testaukseen ja personointiin.
Teknologia• 07.03.2023
Kiva valittiin toistamiseen Google Premier Partneriksi. Tämä on osoitus työstämme asiakkaiden digitaalisen liiketoiminnan kehittämiseksi.
Uutiset• 24.02.2023
Tekoälyä hyödyntävät kielimallit pystyvät prosessoimaan massoittain tekstiä sekunneissa. Miten ne tulevat muuttamaan sisällöntuotannon työnjakoa?
Sisältömarkkinointi• 20.02.2023
Mitkä ovat ohjelmallisen ostamisen etuja mainostajille ja miten siitä saadaan kaikki potentiaali irti?
Ohjelmallinen ostaminen• 08.02.2023