Google Consent Mode v2

Googlen Consent Mode v2 – Mitä se tarkoittaa ja mitä sinun tulisi tehdä nyt?

Markkinoija, nyt on viimeistään aika tutustua Googlen Consent Moden päivitykseen. Maaliskuun 6. päivä 2024 alken uusimman version käyttö on edellytyksenä Google Adsin tarkennetulle konversioseurannalle. Alla Kivan laatima kattava tietopaketti aiheesta, ja lopussa lyhyt lista toimenpiteistä, joita jokaisen kannattaa tehdä aiheeseen liittyen. Lue koko juttu, tai navigoi itseäsi kiinnostavaan osaan sisällysluettelon avulla. Mikä ihmeen Consent Mode […]

Web-analytiikka04.03.2024

Digitaalista liiketoimintaa harjoittavat yritykset hakevat kasvukumppania, joka osaa yhdistää teknologian, analytiikan, näkemyksellisen datan, digimarkkinoinnin ja aidosti kivan kumppanuuden.

Mitkä tekijät korostuvat digimarkkinoinnin asiakastarpeissa vuonna 2024?

Strateginen, operatiivinen ja teknologinen kyvykkyys yhden katon alta – Ja lisäksi arjen toimivuutta Laadukkaita digitaalisen markkinoinnin tekijöitä on Suomessa paljon, mutta pelkkä tehokas operatiivinen tekeminen ei enää yksin riitä. Asiakasorganisaatioiden tarpeet ovat muuttuneet, ja in-house kyvykkyydet kasvaneet. Reaktiivisesta taktisesta tekemisestä on tarve ja halu siirtyä kohti yhä vahvempaa strategisen ja operatiivisen tekemisen synkronointia, jossa kyky […]

Asiakkaat, Digitaalinen kasvu, Digital Marketing, Teknologia22.02.2024

Kolmannen osapuolen evästeet ovat kuolleet. 3rd Party Cookies are dead.

Paniikki netissä – Evästeiden tuki loppuu ja digimainonta kuolee?

Digitaalisen liiketoiminnan muutoksia ja murroksia yrittävät hyödyntää monenmoiset käärmeöljykauppiaat. Nyt on muodikasta manata digimarkkinoinnin loppuvan, kun kolmannen osapuolen evästeiden tuki lähiaikoina loppuu selaimista. Paniikkiin ei kuitenkaan kannata lähteä mukaan, eikä digimainonta ole kuopattu. Kolmannen osapuolen evästeet keräävät tietoa käyttäjän verkkoselailusta ja ovat mahdollistaneet mainosten kohdentamisen selailutietojen perusteella. Tässä muodossaan mainosten kohdentaminen on tulossa päätökseen, mutta […]

Teknologia, Web-analytiikka25.01.2024

Sisältömarkkinointi 2024 – turbulenssia vai tasamaata?

Päivälleen vuosi sitten ChatGPT kutsui itsensä sisältömarkkinoijien juhliin mullistaen markkinan.

Sisältömarkkinointi30.11.2023

Ajaako sisältömarkkinointiasi pakko olla in?

Kuinka säilyttää sisältömarkkinoinnin strateginen suunta, vaikka trendit vaihtuvat vinhasti? Näin keskityt olennaiseen ja saavutat tavoitteesi.

Sisältömarkkinointi26.10.2023

Piwik PRO – Vaihtoehto Google Analyticsille

Google Analyticsin jouduttua Euroopassa suurennuslasin alle on yhä useampi yritys alkanut etsimään vaihtoehtoisia analytiikkatyökaluja, joista Piwik PRO erottuu yhdeksi parhaimmista.

Lue miten Piwik Pro toimii, tuntuu ja vertautuu Google Analyticsiin.

Web-analytiikka16.10.2023

Avaa sisältömarkkinoinnin luovuuslukko ja saavuta kilpailuetua – nämä 3 vinkkiä toimivat joka kerta

Generatiivisen tekoälyn avulla voi päästä alkuun ideoinnissa, mutta oma ideointikyky ja luovuus auttaa erottumaan massasta. Toimi näin, jos inspiraatiolukko iskee.

Sisältömarkkinointi27.09.2023

Tahtotilana asiakkaidemme digitaalisen maturiteetin kasvu – Kiva Suiten tarina

Kivalla vastasimme koronan tuomaan digimarkkinoinnin tarpeeseen kehittämällä räätälöityjä teknologioita. Ratkaisuista syntyi SaaS-tuotteita, jotka tehostavat konsultointia, valvovat budjettia ja automatisoivat prosesseja, korvaten ulkoiset työkalut.

Digitaalinen kasvu, Teknologia21.09.2023

Veera on työskennellyt monipuolisesti markkinoinnin ja viestinnän parissa vuodesta 2012 alkaen kotimaisissa pelialan yrityksissä.

Tervetuloa Kivalle Veera Vesilehto

Kivassa Veeraa houkutteli erityisesti itseohjautuvuus, esihenkilöttömyys ja mahdollisuus jatkuvaan kehittymiseen.

Uutiset08.09.2023

Sisällöntuottajat ja ChatGPT – kädenvääntöä vai kumppanuutta?

Sisällöntuottajat ovat saaneet itselleen haastajan ChatGPT:stä ja kumppaneista. Mutta kuinka suuri uhka tekoäly on sisältömarkkinoinnin parissa työskenteleville?

Sisältömarkkinointi21.08.2023