Google Analytics Universalin Data

Universal Analyticsin data talteen? Miten kannattaa toimia?

Mitä kannattaa tehdä Google Analyticsin Universal Analytics -datalle kun tietoa ei enää ole saatavilla?

Web-analytiikka20.03.2023

Veikö evästebanneri datasi Google Analyticsistä?

Mitä ihmettä tekisin, kun Google Analytics – raporteillani ei enää näy kunnolla dataa?
Arvailenko vain mitä tapahtuu? Eikö tätä nyt mitenkään saa “korjattua”?

Uutiset, Web-analytiikka15.03.2023

Kiva on Google Marketing Platform Partner

Google on nimennyt Kivan Marketing Platform Partneriksi yhtenä ainoista suomalaisista toimistoista.

Uutiset15.03.2023

Miten ratkaista GA4:n tiedon raportointitarpeet?

Tutustu mitä erilaisia raportointiratkaisuja Google Analytics 4:n käyttöön liittyy.

Web-analytiikka14.03.2023

Kivan sisältömarkkinoinnin lead

Sisältöstrategian menestysresepti, jolla onnistut joka kerta

Miten onnistua sisältöstrategiassa? Tutustu menestysreseptiin!

Sisältömarkkinointi13.03.2023

Kimmo Juuti, Kivan toimitusjohtaja

Uuden Kivan ensimmäinen kevät

Kimmo Juuti avaa näkemyksiään tärkeimmistä muutoksista Kivalla hänen toimitusjohtajuutensa ensimmäisinä kuukausina.

Uutiset07.03.2023

Google Optimize

Google Optimize poistuu käytöstä – Mitä tilalle?

Mitä Google Optimizen tilalle? Katso Kivan vinkit työkaluista testaukseen ja personointiin.

Teknologia07.03.2023

Kiva on Google Premier Partner

Kiva on Google Premier Partner

Kiva valittiin toistamiseen Google Premier Partneriksi. Tämä on osoitus työstämme asiakkaiden digitaalisen liiketoiminnan kehittämiseksi.

Uutiset24.02.2023

Kivan sisältömarkkinoinnin lead

Omintakeista vai kloonattua? Kuka kirjoittaa tekstit tulevaisuudessa: ihminen vai generatiivinen tekoäly?

Tekoälyä hyödyntävät kielimallit pystyvät prosessoimaan massoittain tekstiä sekunneissa. Miten ne tulevat muuttamaan sisällöntuotannon työnjakoa?

Sisältömarkkinointi20.02.2023

uusi työntekijä geir siirde

Mitä etua ohjelmallisesta ostamisesta on mainostajille?

Mitkä ovat ohjelmallisen ostamisen etuja mainostajille ja miten siitä saadaan kaikki potentiaali irti?

Ohjelmallinen ostaminen08.02.2023