Palvelut
Kiva on kehittyneen analytiikan, digitaalisen markkinoinnin ja teknologian kumppani. Missiomme on tinkimätön laatu yhdistettynä ylivertaiseen asiakaskokemukseen. Tutustu ratkaisuihimme alta.

Kehittynyt analytiikka
Jos et mittaa, et voi menestyä. Autamme teitä kehittymään ja kasvattamaan digitaalisten palveluiden tuottoja. Ohjaamme työtä aina analytiikan avulla – asiakkaidemme hyödyksi.
- Prediktiivinen analytiikka & Data Science
- Attribuutiomallinnus
- Tag Management
- Elinkaariarvon mallinnus
- Monikanavainen mittaus (web, app, offline)
- Datan visualisointi

Digitaalinen mainonta
Meille maksetaan siitä, että teemme teille tuottavia digitaalisen markkinoinnin valintoja. Keskitymme digitaalisiin mainosratkaisuihin, joiden tuottoa voidaan mitata.
- Hakusanamainonta
- Ohjelmallinen ostaminen
- YouTube
- Sosiaalinen media
- Account-based (ABM)
- Amazon

Hakukoneoptimointi
Huolehdimme, että yrityksesi löytyy hakukoneista. Palvelumme kattavat tarvittavat keinot verkkosivujenne kävijämäärien kasvattamiseksi. Tyypillisesti aloitamme tutkimalla toimialanne kokonaispotentiaalia ja nykytilannettanne, jotta tiedämme mitä hakukoneoptimoinnilla voidaan saavuttaa.
- Hakukoneoptimointi
- Amazon-optimointi

Pilviratkaisut
Ei enää siiloutunutta dataa, joka estää tiedon täysimääräisen hyödyntämisen. Pilven avulla otamme datasi käyttöön riippumatta sen lähteestä. Koneoppimisen ja tekoälyn avulla voimme räjäyttää digitaalisen liiketoimintasi tehon moninkertaiseksi.
- Tietovarastot
- Datan yhdistäminen
- Koneoppiminen ja tekoäly
- Google Cloud, Amazon Web Services (AWS), Azure

Dataohjattu sisältömarkkinointi
Sisältömarkkinointimme pohjautuu vaikuttaviin sisältöihin, joita ohjaa data. Emme tuota huttusisältöä ilman mitattavia tavoitteita.
- Sisältöstrategiat
- Sisältösuunnitelmat
- Sisällöntuotanto
- Sisältöjen KPI-määrittelyt

Markkinoinnin automaatio
Markkinoinnin automaatio muistuttaa, opastaa, kyselee ja ehdottaa – tarjoten juuri oikeaa sisältöä silloin kun asiakkaasi sitä tarvitsee. Oli kyseessä sitten liidigeneroinnin tai asiakaskokemuksen tehostaminen, löydämme parhaat tavat markkinoinnin automaation hyödyntämiseen.
- Automaatiopolkujen suunnittelu
- Asiakaskokemuksen parantaminen
- Käyttäytymiseen perustuvat automaatiot
- Teknologiariippumaton toiminta
- Automaatiopolkujen KPI-määrittelyt
- Tulosten analysointi ja kehitys

Full stack -kehitys
Moderni full stack ei ole pelkästään front- ja backend kehitystä, vaan kehitettävä palvelu on rakennettava liiketoiminnan näkökulmasta. Tätä tukee kokonaisvaltainen ymmärryksemme markkinoinnista, analytiikasta ja pilviratkaisuista. Työkalupakkimme perinteiseen front- ja backend -kehitykseen sisältää mm.
- Mobiilikehitys: React Native, Swift, Kotlin
- Web-kehitys: React, Angular
- Backend: NodeJS, Java, Serverless, Kubernetes
- Tietokannat: PostgreSQL, MySQL, Cloud SQL