Palvelut
Analytiikka ja Kiva-malli ohjaavat työtämme. Analytiikan avulla ymmärrämme asiakastanne ja voimme aina parantaa tuloksianne. Kiva-malli varmistaa palveluidemme laadun henkilöstä riippumatta. Keskittymällä analytiikkaan ja palveluprosessiin saavutamme tyypillisesti toimialaa paremman asiakastyytyväisyyden. Pyydä referenssejämme.

Web-analytiikka
Jos et mittaa, et voi tietää tuloksia, etkä kehittyä. Digitaalisessa liiketoiminnassa on mahdotonta menestyä ilman dataan pohjautuvaa ajattelua. Me autamme teitä kehittymään ja kasvattamaan digitaalisten palveluiden tuottoja. Optimoimme ja ohjaamme työtä aina analytiikan avulla – asiakkaidemme hyödyksi.
- Google Analytics
- Adobe Marketing Cloud
- Konversion kehittäminen
- Tag management
- Datan visualisointi
- Auditoinnit

Digitaalinen mainonta
Meille maksetaan siitä, että teemme teille tuottavia digitaalisen markkinoinnin valintoja. Keskitymme digitaalisiin mainosratkaisuihin, joiden tuottoa voidaan mitata.
- Hakusanamainonta
- Ohjelmallinen ostaminen
- YouTube
- Sosiaalinen media
- Account-based (ABM)
- Amazon

Hakukoneoptimointi ja löydettävyys
Huolehdimme, että yrityksesi löytyy hakukoneista ja verkosta. Palvelumme kattavat tarvittavat keinot verkkosivujenne kävijämäärien kasvattamiseksi. Tyypillisesti aloitamme tutkimalla toimialanne kokonaispotentiaalia ja nykytilannettanne, jotta tiedämme mitä hakukoneoptimoinnilla voidaan saavuttaa.
- Hakukoneoptimointi
- Amazon-optimointi
- Sosiaalisen median löydettävyys

Digitaalisen markkinoinnin strategia
Autamme asiakkaitamme luomaan digitaalisen markkinoinnin ja analytiikan strategioita, joiden toimenpiteet yhdistyvät liiketoiminnan tavoitteisiin ja rakentavat kilpailuetua.
- Vuosikellot
- Workshopit
- Maturiteettimittaukset
- KPI-määrittelyt

Dataohjattu sisältömarkkinointi
Sisältömarkkinointimme pohjautuu vaikuttaviin sisältöihin, joita ohjaa data. Emme tuota huttusisältöä ilman mitattavia tavoitteita.
- Sisältöstrategiat
- Sisältösuunnitelmat
- Sisällöntuotanto
- Sisältöjen KPI-määrittelyt

Markkinoinnin automaatio
Markkinoinnin automaatio muistuttaa, opastaa, kyselee ja ehdottaa – tarjoten juuri oikeaa sisältöä silloin kun asiakkaasi sitä tarvitsee. Oli kyseessä sitten liidigeneroinnin tai asiakaskokemuksen tehostaminen, löydämme parhaat tavat markkinoinnin automaation hyödyntämiseen.
- Automaatiopolkujen suunnittelu
- Asiakaskokemuksen parantaminen
- Käyttäytymiseen perustuvat automaatiot
- Teknologiariippumaton toiminta
- Automaatiopolkujen KPI-määrittelyt
- Tulosten analysointi ja kehitys