Palvelut

Kiva on kehittyneen analytiikan, digitaalisen markkinoinnin ja teknologian kumppani. Missiomme on tinkimätön laatu yhdistettynä ylivertaiseen asiakaskokemukseen. Tutustu ratkaisuihimme alta.

Kehittynyt analytiikka

Jos et mittaa, et voi menestyä. Autamme teitä kehittymään ja kasvattamaan digitaalisten palveluiden tuottoja. Ohjaamme työtä aina analytiikan avulla – asiakkaidemme hyödyksi.

  • Prediktiivinen analytiikka mm. asiakaspoistuman & konversion ennustus
  • Data Science
  • Attribuutiomallinnus

  • Elinkaariarvon mallinnus
  • Monikanavainen mittaus (web, app, offline)
  • Tag Management
  • Datan visualisointi

Digitaalinen mainonta

Meille maksetaan siitä, että teemme teille tuottavia digitaalisen markkinoinnin valintoja. Keskitymme digitaalisiin mainosratkaisuihin, joiden tuottoa voidaan mitata.

  • Hakusanamainonta
  • Ohjelmallinen ostaminen
  • YouTube

  • Sosiaalinen media
  • Account-based (ABM)
  • Amazon
hakukoneoptimointi

Haku­kone­optimointi

Huolehdimme, että yrityksesi löytyy hakukoneista. Palvelumme kattavat tarvittavat keinot verkkosivujenne kävijämäärien kasvattamiseksi. Tyypillisesti aloitamme tutkimalla toimialanne kokonaispotentiaalia ja nykytilannettanne, jotta tiedämme mitä hakukoneoptimoinnilla voidaan saavuttaa.

  • Hakukoneoptimointi
  • Amazon-optimointi

Pilviratkaisut

Ei enää siiloutunutta dataa, joka estää tiedon täysimääräisen hyödyntämisen. Pilven avulla otamme datasi käyttöön riippumatta sen lähteestä. Koneoppimisen ja tekoälyn avulla voimme räjäyttää markkinointisi tehon moninkertaiseksi.

  • Tietovarastot: Google BigQuery, PostgreSQL
  • Datan yhdistäminen: Cloud Composer, Cloud Dataflow
  • Koneoppiminen ja tekoäly: AutoML, Recommendation AI, TensorFlow

sisältömarkkinointi

Data­ohjattu sisältö­markkinointi

Sisältömarkkinointimme pohjautuu vaikuttaviin sisältöihin, joita ohjaa data. Emme tuota huttusisältöä ilman mitattavia tavoitteita.

  • Sisältöstrategiat
  • Sisältösuunnitelmat
  • Sisällöntuotanto
  • Sisältöjen KPI-määrittelyt

Markkinoinnin automaatio

Markkinoinnin automaatio muistuttaa, opastaa, kyselee ja ehdottaa – tarjoten juuri oikeaa sisältöä silloin kun asiakkaasi sitä tarvitsee. Oli kyseessä sitten liidigeneroinnin tai asiakaskokemuksen tehostaminen, löydämme parhaat tavat markkinoinnin automaation hyödyntämiseen.

  • Automaatiopolkujen suunnittelu
  • Asiakaskokemuksen parantaminen
  • Käyttäytymiseen perustuvat automaatiot
  • Teknologia­riippumaton toiminta
  • Automaatiopolkujen KPI-määrittelyt
  • Tulosten analysointi ja kehitys

Full stack -kehitys

Moderni full stack ei ole pelkästään front- ja backend kehitystä, vaan kehitettävä palvelu on rakennettava liiketoiminnan näkökulmasta. Tätä tukee kokonaisvaltainen ymmärryksemme markkinoinnista, analytiikasta ja pilviratkaisuista. Työkalupakkimme perinteiseen front- ja backend -kehitykseen sisältää mm.

  • Mobiilikehitys: React Native, Swift, Kotlin
  • Web-kehitys: React, Angular
  • Backend: NodeJS, Java, Serverless, Kubernetes
  • Tietokannat: PostgreSQL, MySQL, Cloud SQL