Luulitko pärjääväsi ilman sisältömarkkinointia? 5 syytä panostaa sisältöihin nyt

Sisältömarkkinoinnilla tavoittat asiakkaat eri asiakaspolun vaiheessa. Katso miksi sinun pitäisi panostaa nyt!

Hakukoneoptimointi, Sisältömarkkinointi04.10.2021

Varmista digimainonnan toimivuus – Ota Google Consent Mode käyttöön

Mitä Google Consent mode tarkoittaa ja miksi se kannattaa ottaa käyttöön varmistaaksesi markkinoinnin onnistuminen evästemuutosten jälkeen?

Teknologia28.09.2021

työpöytä tietokone ja kahvikuppi

Case Gofore: Vaikuttavaa, mitattavaa ja tehokasta — sosiaalinen media osaksi rekrytointistrategiaa

Näin viedään rekrytointimarkkinointi seuraavalle tasolle sosiaalisessa mediassa!

Asiakkaat27.09.2021

uusi työntekijä geir siirde

Tervetuloa tiimiin, Geir Siirde!

Kivan hakusanamainonnan tiimi vahvistui syyskuussa uudella jäsenellä. Saimme Geiristä kielitaitoisen ja runsaasti kansainvälistä kokemusta kerryttäneen huippuosaajan.

Uutiset24.09.2021

viinilasit pöydällä

Case Winestate: Inspiroivat viinivinkit yhden klikkauksen päähän

Haluatko lisää liikennettä nettisivuillesi? Näin parannat näkyvyyttäsi hakukoneissa ja kerrytät huomattavaa kilpailuetua.

Asiakkaat15.09.2021

Ilmoittaudu 6.10. webinaariin: SEO 2022 – mitä hakukoneissa tapahtuu?

Ilmoittaudu 6.10. webinaariin aiheena SEO 2022 – mitä hakukoneissa tapahtuu?

Uutiset10.09.2021

Miksi oma brändi kannattaa suojata Google-mainonnalla?

Lue miksi hakusanamainonta bränditermeillä on tehokas ja edullinen tapa tehdä Google-mainontaa.

Teknologia08.09.2021

Tervetuloa tiimiin Miika Kivistö!

Miika Kivistö tuo vahvistusta Kivan digimarkkinoinnin osaamiseen. Miikalla on pitkä kokemus hakukoneoptimoinnista ja verkkosivukehityksestä.

Uutiset07.09.2021

Ilmoittaudu 8.9. webinaariin: Kasvata myyntiäsi Google Adsin avulla – Tee nämä 8 asiaa oikein

Ilmoittaudu 8.9. webinaariin. Kuulet 8 vinkkiä myynnin kasvattamiseen Google Adsin avulla

Uutiset12.08.2021

Google lykkää Chrome-selaimen evästeuudistusta

Google ilmoitti siirtävänsä Privacy Sandboxin käyttöönottoa niin, että Chrome-selaimen tuki kolmannen osapuolen evästeille loppuisi vasta vuoden 2023 jälkipuolella.

Teknologia28.06.2021