Kiva Analytics logo

Kiva Analytics pelastaa analytiikka-datasi

Kiva Analytics on GDPR- säännökset täyttävä analytiikka- sovellus, joka kerää ja tallentaa kävijädataa riippumatta käyttäjän evästeasetuksista.

Miksi Kiva Analytics?

Evästelupakysely on verkossa pakollinen. Kyselyn yhteydessä kävijöistä jopa yli 50 % kieltää seurantaan liittyvien evästeiden käytön. Tämä rapauttaa kerätyn analytiikkatiedon laatua ja uskottavuutta.

Kiva Analytics (KA) on GDPR- säännökset täyttävä analytiikka- sovellus, joka kerää ja tallentaa kävijädataa riippumatta käyttäjän evästeasetuksista.

Google Analytics 4 versus Kiva Analytics
Kiva Analytics tracking

Miten Kiva Analytics toimii?

Kiva Analytics on helppo asentaa verkkosivuille

Kiva Analytics kerää raakadatan, joka on erikseen määritelty kerättäväksi, anonymisoi sen ja luo käyttäjästä evästeettömän tunnisteen.

Anonyymidata näytetään Google Analyticsin käyttöliittymässä (UA ja GA4)

GA-data sekä Kiva Analytics data näkyvät molemmat Google Analyticsissä (erillisissä propertyissä)
Molempien dataa voi näyttää yhdessä esim. Data Studion avulla

Usein kysyttyjä kysymyksiä

Kuka omistaa Kiva Analyticsillä kerätyn datan?

Asiakas omistaa datansa ja päättää sen käytöstä.

Voiko Kiva käyttää sitä omiin bisnestarkoituksiinsa?

Ei. Vakiokäytäntönä Kivalla ei ole lupaa käyttää dataa muuhun kuin asiakkaan osoittamiin tarkoituksiin.

Kun data kerran näkyy Google Analyticsissä, eikö se silloin mene Googlelle tietona?

Kyllä, mutta kerätyssä datassa ei ole yksilöivää tietoa eli sitä ei pystytä yhdistämään henkilöihin.

Jos emme halua lainkaan Googlen palveluja, onko Kiva Analytics vastaus tähän?

Ei. Tarvitaan myös Google Analyticsin datamalli.

Jos haluamme lopettaa yhteistyön Kivan kanssa, mitä tapahtuu Kiva Analyticsille?

Kiva Analyticsin käyttöä voi jatkaa erillisellä sopimuksella.

Voimmeko ostaa pelkästään Kiva Analytics -palvelun Kivalta?

Kyllä. Tämä on täysin mahdollista.

Hinnat

Kiva Analytics lisenssi

249 €/kk

Käyttöönotto

950 €

Käyttöönotto sisältää:

Kiva Analyticsin asentamisen
Kiva Analyticsin ja Google Analyticsin migraatio projektin*1

*1 Migraatioprojektissa Kiva Analyticsin asennuksen jälkeen määrittelemme nykyisestä Google Analyticsistä eventit, tulostavoitteet tms. tarkemman analytiikkatiedon mitä Kiva Analyticsin tulee syöttää Google Analyticsiin.

Kiva logo

Menestys­tekijät

Ihmisen ja
teknologian liitto
Menestys digitaalisessa liiketoiminnassa vaatii ihmisnäkemystä, teknologiaa ja dataa. Ilman näitä kolmea komponenttia menestys jää puolitiehen. Kutsumme tätä lähestymistapaa ihmisen ja teknologian liitoksi.
Yhteistyö ja
läpinäkyvyys
Emme usko monimutkaisiin prosesseihin ja byrokratiaan. Sen sijaan uskomme, että yhteistyö ja läpinäkyvyys ovat avain asiakkaidemme menestykseen. Me työskentelemme yhdessä. Me voitamme yhdessä.
Laatu ja
asiakaskokemus
Voittamiseen tähtäävän strategian ja kulttuurin rakentaminen vaatii konsulttitoimistossa samaa filosofiaa kuin urheilujoukkueessa: Tarvitsemme parhaat pelaajat – mutta ennenkaikkea tiimipelaajat, jotka tähtäävät voittoon joukkueena.

Avainluvut

9M€
Liikevaihto
98%
Liikevaihdon kasvu (3 v.)
+50
Asiakasta
+30
Konsulttia