Display-mainonta
Display-mainonta on kustannustehokasta bannerimainontaa
Display-mainonnalla herätät kustannustehokkaasti kiinnostusta, lisäät bränditietoisuutta sekä kohdistat bannereillasi uudelleenmarkkinointia jo verkkosivuilla käyneille potentiaalisille asiakkaillesi.
Monipuoliset ja kattavat kohdennusmahdollisuudet menestyksen takaamiseksi
Kivalla keskitymme Display-mainonnassa tuloksellisuuteen, emmekä välttämättä näyttökertoihin. Display-mainonnassa voidaan myös keskittyä brändimainonnan mittareihin ja kerryttää mainonnan tavoittavuutta yleensä kuitenkin rajoittamalla mainonnan näyttötiheyttä, jotta mainonta olisi asiallista, eikä sitä miellettäisi spämmiksi.
Mittaamme jatkuvasti Display-mainonnan tuloksia, testaamme erilaisia mainosviestejä ja liiditavoitteita markkinaan sekä optimoimme ja testaamme erilaisia kohdennusvaihtoehtoja sopivista kanavista.