Sisältömarkkinointi

Sisältömarkkinointi tuo kotisivuillesi lisää kävijöitä, luo liidejä ja loppukädessä lisää myyntiä.

Me Kivalla tuotamme vaikuttavia sisältöjä, joita ohjaa data ja jotka tähtäävät sisältöstrategiasi toteutumiseen. Sisällöille määritellään aina mitattavat tavoitteet, joihin pääsemistä seurataan aktiivisesti.

Kivan lähestymistapa sisältömarkkinointiin

Tuotamme sisällöt aina sisältöstrategian pohjalta, joka ponnistaa yrityksen strategiasta ja joka elää rinnakkain markkinointistrategian kanssa. Emme koskaan lähde sisältömarkkinointiin pistemäisesti, vaan kokonaisvaltaisesti ja pitkäjänteisesti, tavoitteenamme aidon liiketoiminnallisen arvon luominen.

Saat meiltä sisältömarkkinoinnin pariksi analytiikan ja markkinoinnin automaation huippuasiantuntijat sekä käyttöösi koko digitaalisen markkinoinnin kanavapaketin. Yhdistämällä nämä sisältömarkkinointiin voimme saavuttaa loistavia synergiaetuja.

Miksi valita Kiva sisältömarkkinoinnin kumppaniksi?

  1. Sisältömarkkinointi lähtee aina sisältöstrategiasta. Haluamme ymmärtää liiketoimintaanne kokonaisvaltaisesti, jotta voimme tiiminä määritellä sisältöjen tavoitteet ja sitoutua niihin.
  2. Sisällöntuotanto on suunnitelmallista. Tuotamme kanssanne sisältökalenterin, joka toimii työskentelyn selkärankana, mutta joka joustaa tarvittaessa.
  3. Sisällöntuotannon valintojamme ohjaavat mutun sijasta data ja analytiikka, joita seuraamme aktiivisesti ja johon asiakkaamme saavat myös pääsyn.
  4. Keskitymme sisältömarkkinoinnissa tuloksiin. Olemme työssämme oma-aloitteisia ja itsenäisiä.
  5. Asiakastyytyväisyys ja sisältöjen korkea laatu ovat meille sydämen asia.
  6. Toimintamallimme on ketterä ja joustava, ja se skaalautuu asiakkaan tulosten ja kasvun mukaan.
  7. Koko organisaation osaaminen on sisältömarkkinoinnin konsulttien käytettävissä. Tarvittaessa saat meiltä kaikki digiliiketoiminnan palvelut.

Sisältömarkkinoinnin esimerkit – käytämme muun muassa näitä sisältömuotoja

  1. Hakukoneoptimoidut blogitekstit ja artikkelit
  2. Hakukoneoptimoidut kotisivut ja ländärit
  3. Sosiaalisen median sisällöt
  4. Natiiviartikkelit
  5. Uutiskirjeet

Mitä on sisältömarkkinointi?

Sisältömarkkinointi on markkinointia tavoitteellisilla sisällöillä, kuten tekstillä ja kuvilla. Sisältömarkkinoinnin avulla luodaan arvoa opastamalla, viihdyttämällä tai sitouttamalla. Sen avulla yritys voi nousta oman alansa “pidetyksi asiantuntijaksi”, mielipidejohtajaksi ja saavuttaa huomattavaa kasvua niin näkyvyydessä kuin tuloksissa.

Sisältömarkkinoinnissa onnistuminen vaatii ammattikirjoittajan, ymmärrystä datasta ja analytiikasta, sekä kattavan käsityksen digitaalisista medioista. Lisäksi tavoitteellinen sisältömarkkinointi vaatii sitoutumista ja suunnitelmallisuutta, sanalla sanoen: aikaa. Tarvitsetteko te apua ja näkemystä vaikuttavien sisältöjen toteuttamiseen?

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä

Jätä yhteystietosi ja olemme sinuun yhteydessä.

Nimi(Pakollinen)
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Kiinnostavimmat Sisältömarkkinoinnin artikkelit tällä hetkellä

×

Tilaa Kivan uutiskirje

Huomioita, näkökulmia ja tietoa digimarkkinoinnista ja analytiikasta.

Nimi(Pakollinen)
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.