Teknologia

Me Kivalla näemme markkinoinnin, teknologian ja kehityksen yhtenä kokonaisuutena. Kehittäjillämme on laaja kokemus verkkokauppojen, verkkosivustojen ja sovellusten kehittämisestä sekä datan mallinnuksesta, tietovarastoinnista sekä pilvipohjaisten dataputkien kehittämisestä.

Miten me sen teemme?

Teknologian asiantuntijamme työskentelevät osana asiakkaiden tiimiä, erikoisosaajien ja konsulttien kanssa. Tämä luo synergiaa, jonka avulla sekä markkinointi että liiketoiminnan kehittäminen tuodaan kehityksen ytimeen.

Kivan ohjelmistokehittäjillä löytyy niin data-, kuin markkinointiosaamista. Tämä auttaa luomaan ratkaisuja, jotka huomioivat myös yrityksen liiketoiminnan tarpeet. Lisäksi Kivan digitaalisen markkinoinnin konsultit hyödyntävät laaja-alaisesti teknologiaratkaisuja, jotka tukevat asiakkaan liiketoiminnan kokonaisvaltaista kehitystä.

Kehittääkseen olemassa olevia digitaalisen liiketoiminnan ratkaisuja uudelle tasolle konsulttimme työskentelevät yhdessä teknologiaosaajiemme kanssa Growth Hackingin ja konversio-optimoinnin parissa.

Esimerkkejä työkalupakistamme

Digitaalisten kanavien kehittäminen

Kivan ohjelmistokehittäjillä ja data-arkkitehdeillä on kokonaisvaltainen kokemus käyttöliittymien ja mobiilisovellusten rakentamisesta hyödyntäen erilaisia ​​teknologioita.

Kiva erottuu muista teknologiayrityksistä sillä, että meillä on kokonaisvaltaisempi ymmärrys asiakkaan liiketoiminnasta. Sen sijaan, että vain toteuttaisimme asioita, ohjelmistokehittäjämme ajattelevat jokaista ratkaisua myös tiedonkeruun, mittauksen ja liiketoiminnan näkökulmasta.

Tehokkaiden datankeräysjärjestelmien rakentaminen

Datankeräysjärjestelmien haasteita voi olla monenlaisia, kuten tiedonsiirto eri järjestelmien välillä, tarvittavan tiedon kerääminen eri lähteistä yhteen kohteeseen ja tietojen oikeellisuuden varmistaminen. Tiimimme on toteuttanut lukuisia järjestelmäintegraatioita ja luonut järjestelmiä, joiden kautta dataa voidaan siivota ja käsitellä eri tarkoituksiin.

Nopeuta sisäistä teknologiakehitystäsi

Kaikki Kivan ohjelmistokehittäjät ovat kokeneita konsultteja, jotka tuntevat nykyaikaiset sovelluskehitysmenetelmät ja ovat myös erittäin taitavia useissa teknologioissa ja ohjelmointikielissä. Tämän vuoksi he sopivat ihanteellisesti täydentämään sisäistä kehitystiimiäsi.

Kivan kehittämät teknologiat markkinointiin

Kiva Suite

Ad Reporting

Työkalun avulla voidaan tarkastella, mitkä ja missä ovat aktiiviset mainokset ja mitkä niistä toimivat parhaiten.

  • Tuottaa yhdelle raportille tietoa, mihin kanaviin mediabudjettia on käytetty ja kuinka paljon.
  • Erinomainen työkalu visuaalisesti esittää ja viestiä mainoskampanjoista, ja niiden toimivuudesta muille yrityksen toiminnoille, kuten johdolle ja myynnille.

Dynamic Ads

Mahdollistaa mainoksiin dynaamisia kyvykkyysiä, kuten vaihtuvia hinta-, sää- ja kapasiteettitietoja, sääntöjen mukaan vaihtuvia mainosversioita ja paljon muuta.

  • Mainoksien älykkäämpi managerointi toivottujen sääntöjen mukaan.
  • Ajankohtainen mainostaminen asiakkaalle relevanteista tuotteista ja palveluista.

Automaattinen valvonta

Alusta kerää dataa kaikista asiakkaalla käytössä olevista järjestelmistä ja ilmoittaa, mikäli mainonnassa ilmenee jotakin poikkeuksellista.

  • Valvonnan avulla varmistetaan, ettei inhimillisiä unohduksia pääse tapahtumaan.
  • Järjestelmä osaa suhteuttaa näytöt aikaisempaan dataan, jolloin turhia hälytyksiä ei tule, jos esimerkiksi päivä on tyypillisesti hiljainen.
  • Automaattinen valvonta sopii kaikille isoista mainostajista yrittäjiin pienemmällä mediabudjetilla.

Automaattinen raportointi

Työkalu tuottaa ja toimittaa asiakkaalle automaattisesti relevantteja raportteja halutulla aikavälillä.

  • Toimittaa automaattisesti halutut raportit uunituoreena esimerkiksi juuri ennen asiakkaan viikko-palaveria.
  • Mahdollistaa mainonnan tehokkaamman seuraamisen relevanttien mittareiden kautta.

Meta Post Booster

Työkalu tehostaa Facebook ja Instagram -mainontaa. Mitä enemmän postaat, sitä enemmän hyötyä Boosterista on.

Meta Post Booster tekee kahta asiaa:

  • Post Booster mainostaa jo olemassa olevia postauksia tiettyjen kriteerien perusteella.
  • Ad Automations luo mainoksia uusista postauksista sääntöjen perusteella.

Myynnin ennustemallit

Rakennamme ja räätälöimme asiakkaillemme koneoppimiseen pohjautuvia myynnin ennustemalleja.

  • Mallien avulla osataan paremmin arvioida millaisiin myyntilukuihin ollaan päätymässä (kuluvana viikkona, kuukautena tai vuonna).
  • Tehokas työkalu myös markkinoinnin budjetointiin ja myynnin muutoksien seuraamiseen.

MAIA (Marketing AI Assistant)

Sisällöntuottajana MAIA varmistaa asiakkaillemme pääsyn AI-pohjaiseen globaaliin tietovarastoon.

  • Käyttäjän ei tarvitse laatia omia käyttäjätunnuksia erinäisiin AI-lähteisiin, me Kivalla seuraamme AI-kehitystä ja päivitämme assistenttia kehityksen mukana.
  • MAIA sopii muiden Kiva Suiten kanssa yhdessä käytettäväksi niin, että AI on jatkuvasti käsien ulottuvilla mainoksia sekä sisältöjä laadittaessa.

Kiva Analytics

Kiva Analytics

Kiva Analytics (KA) on evästeetön analytiikka-järjestelmä, jonka tarkoitus on tuottaa täydentävää dataa niistä käyttäjistä, jotka eivät anna evästelupaa.

KA on GDPR- säädökset täyttävä järjestelmä, joka kerää ja tallentaa tietoa riippumatta käyttäjän evästeasetuksista. Ideana kaikessa tiedonkeruussa on, että yksikään ominaisuus tai mittari ei sisällä mitään, minkä kautta käyttäjä voitaisiin tunnistaa tietyksi henkilöksi. KA kerää kattavasti tiedon kaikista vierailuista palvelussasi, etkä joudu arvaamaan, kuinka moni jättää seurannan hyväksymättä.

Miksi Kiva Analytics?

  • Auttaa ylläpitämään kokonaiskuvaa verkkopalvelun liikenteestä ja konversioista sekä auttaa Google Analyticsin tuottaman datan edustavuuden arvioinnissa.
  • Tuottaa tärkeää tietoa markkinoinnille siitä, mihin markkinointibudjetti kannattaa allokoida.

Kiva CSS

Kiva Comparison Shopping Services (CSS)

Kiva CSS tehostamaan verkkokaupan markkinointia.

Kiva on ainoa suomalainen Googlen CSS partneri. Tämä tarkoittaa, että voimme tarjota Google shopping mainoksiin roiman alennuksen. Kiva ei ota 20%:a jokaisesta klikistä, vaan veloitamme palvelusta kiinteän kuukausimaksun.

Miksi Kiva CSS?

  • Lisää impressioita ja mainosten tehoa.
  • Kasvatattaa näkyvyyttä.
  • Lisää ROI:ta ja pienentää mainonnan kuluja.

Muita teknologioita

Markkinointidata

Organisaatiot, joilla on omat visualisointi- ja raportointijärjestelmät, Kiva tarjoaa yhtenäistettyä markkinointidataa rajapintojen kautta.

Kivalla on integraatiot moniin yleisiin alustoihin, joista markkinoinnin dataa kerätään.

Vastaavia palveluita tarjoaa myös monet muut yritykset, mutta Kivan ratkaisujen idea on myös normalisoida data siten, että se voidaan esittää alusta-riippumattomasti. Tämän lisäksi Kivan ratkaisu hoitaa erilaiset ongelmatilanteet ja muutokset rajapinnoissa ilman, että asiakkaan tarvitsee siitä huolehtia.

Kivan teknologia-tiimi kehittää myös räätälöityjä ratkaisuja kun on tarvetta esimerkiksi uusille integraatioille tai asiakasta paremmin palveleville datamalleille. Joillakin asiakkailla on myös tarpeita eristää data muiden asiakkaiden datasta, jolloin asiakkaalle voidaan rakentaa erillinen ympäristö pilveen.

Avainsana-analyysi

Avainsana työkalu on tällä hetkellä enemmän Kivan sisäisessä käytössä, jossa sen tarkoitus on nopeuttaa uusien tehokkaiden avainsanojen löytämistä.

Työkalulla pystytään myös muodostamaan automaattisesti raportteja, joista nähdään miten hakusana-mainonta toimii ja miten mainostusta kannattaisi kehittää.

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä

Jätä yhteystietosi ja olemme sinuun yhteydessä.

Nimi(Pakollinen)
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.