Tervetuloa Kivalle Tommi Pasanen!

Kategoriat

Uutiset | Päivitetty 9.9.2022

Kimmo Juuti
Chief Executive Officer

Tommi Pasanen aloitti elokuun alussa Kivalla markkinoinnin automaation liidinä. Tommilla on yli kahdenkymmenen vuoden kokemus digitaalisen markkinoinnin parista. Hän on aiemmin työskennellyt pääasiallisesti digitoimistoissa ja asiakaspuolen kokemusta digitaalisesta markkinoinnista löytyykin laajasti. Markkinoinnin teknologiat ja niiden tehokas hyödyntäminen ovat Tommin ydinosaamista.

Miksi valitsit Kivan, Tommi?

– Mahdollisuus oppia lisää alan parhailta kiinnosti minua. Kivalla on paljon senioritason osaamista ja senioritason tekijöitä töissä. Se oli yksi minulle merkittävä tekijä päätöksen taustalla. Uskon, että osaavilta ja pitkään alalla työskenneiltä uusilta työkavereilta voin itsekin oppia uutta, Tommi kertoo.

Markkinoinnin automaation ratkaisuja liiketoiminnan mukaisesti

Erilaisia työkaluja markkinoinnin ja myynnin automaation toteuttamiseen löytyy laidasta laitaan. Usein tiettyyn työkaluun erikoistuneet toimijat tarjoavat automaattisesti käytössä olevaa työkaluaan asiakkaille, miettimättä aidosti millaisia liiketoiminnallisia tarpeita asiakkaalla on ja mitä asiakas todella tarvitsee, eli minkälaisia odotuksia ja vaatimuksia myös teknologialle on asetettava.

– Meillä Kivalla lähestymistapa on erilainen. Meille ei ole merkitystä, mitä työkalua käytetään. Emme ole partnereita minkään työkalun toimittajan suuntaan vaan valitsemme aidosti asiakkaillemme parhaiten soveltuvan ratkaisun, ilman omia alustakohtaisia tavoitteita. Integraatiot ovat myös helpommin toteutettavissa, koska emme ole sitoutuneita tiettyihin työkaluihin. Meiltä löytyy myös laajaa osaamista eri työkalujen käytöstä, Tommi kertoo.

Kivalla Tommi on erityisen tyytyväinen siihen, että tekninen osaaminen on niin korkealla tasolla. Tarvittavat ratkaisut pystytään toteuttamaan ilman ulkopuolista teknistä toteuttajaa. Tämä on erittäin harvinaista!

Mikä tuo vastapainoa työlle?

Työasioista Tommi irtautuu tehokkaimmin katsoessaan esimerkiksi elokuvia ja sarjoja tai pelatessaan pleikkarilla toimintaseikkailupelejä.

Kotoa löytyy myös reilu 10-vuotias vanha herra Ensio, joka on ranskanbulldoggi. Lenkkikaveria Enskasta ei enää saa, sillä hän ei jaksa enää kävellä pitkiä lenkkejä eikä suostu lähtemään ulos huonolla säällä. Hän myös kuorsaa isäntäänsä enemmän.

Miten markkinoinnin automaatio voisi tehostaa sinun yrityksesi toimintoja?

Tommi ja Kivan tiimi ovat valmiita auttamaan, ota rohkeasti yhteyttä!

Jaa artikkeli: Kopioi linkki

Tagit: