Tervetuloa Kivan tiimiin Anna-Liina Harrivaara

Kategoriat

Uutiset | Päivitetty 27.6.2023

Tony Ahlqvist
Consultant, Content Marketing

Kivan tiimiin maaliskuussa liittyneellä Anna-Liina Harrivaaralla on 11 vuoden kokemus digimarkkinoinnin maailmasta. Anna-Liina tuo osaamisellaan vahvistusta erityisesti Kivan SEM-konsultointiin.

“Odotan innolla, että pääsen työskentelemään mielenkiintoisten asiakkuuksien kanssa ja näkemään miten oma tekeminen auttaa asiakasta menestymään”, Anna-Liina kertoo.

Mikä on nyt ajankohtaista hakukonemarkkinoinnissa?

Hakukonemarkkinointi tehostuu koko ajan ja on mielenkiintoista seurata teknologioiden kehittymistä. Hakukonemarkkinoinnissa koneoppiminen on selkeästi suunta, mihin ollaan menossa ja se vaikuttaa oikeastaan kaikkeen tekemiseen.

Koneoppimisen myötä mainostaja voi saavuttaa enemmän myyntiä pienemmillä kustannuksilla, manuaalinen kampanjoiden hallinta poistuu ja aikaa jää enemmän strategiselle työlle.

Itse koen myös tärkeäksi seurata analytiikan avulla erilaisia attribuutiomalleja. Kun sinulla on työkalut, osaamista ja koneoppimisen myötä enemmän resursseja analytiikkaan, pääset paremmin kiinni ostopolun ymmärtämiseen. Usein konversioita seurataan pelkästään viimeisen klikkauksen mallilla, mutta itse haluan analysoida enemmän kokonaisuuksia nähdäkseni mitkä kaikki kanavat ovat olleet mukana konversion syntyyn, kertoo Anna-Liina.

Mitä odotat Kivalta?

Minulla on yli vuosikymmenen työkokemus digimarkkinoinnista, ja haluan tuoda oman osaamiseni Kivan asiakkaiden käyttöön. Intohimoni löytyy hakukonemarkkinoinnista ja odotan pääseväni tekemään töitä erilaisten asiakkaiden kanssa. Itse haluan pyrkiä markkinoinnin tehokkuuteen ja tulosten hakemiseen – joskus saatan myös haastaa asiakasta pyrkimään parempaan. Minut saa myös haastaa! Ja parhaat “kicksit” saan, kun onnistun tuomaan enemmän myyntiä asiakkaalle pienemmillä kustannuksilla.

Kivalla vaikuttaa olevan hyvä tekemisen meininki. Asiakkaista välitetään ja pidetään tiiviisti yhteyttä.

Jaa artikkeli: Kopioi linkki