Kategoriat
Markkinoinnin automaatio

Ilmoittaudu 16.6. webinaariin: Miten markkinoinnin automaatio tukee asiakaskokemusta?


Opri Vesterinen
12.8.2021

Ilmoittaudu 16.6. webinaariin

Voiko markkinoinnin automaation käyttöönotto ja asiakaskokemuksen tunteminen tukea myyntiä digitalisoituvassa liiketoiminnassa?

Tule kuulemaan keskiviikkona 16.6. klo 9–10, miten markkinoinnin automaatio voi tukea asiakaskokemusta. Ilmoittaudu nyt.

Digitaaliset kanavat ovat yhä merkittävämpi osa modernia markkinointia ja myyntiä. Lineaarista myyntiprosessia ei enää ole olemassakaan, vaan tilalla on pirstaloitunut, eri kanavista muodostuva klikkiviidakko. Kaikkialla pitäisi olla läsnä, palvella hymyillen, sitouttaa ja vieläpä vastata samalla sekunnilla. Sinulla on varmasti tietoa asiakkaistasi, mutta riittävätkö kädet ja aika joka suuntaan.

Markkinoinnin automaatio on kuin digitaalinen renki, joka palvelee väsymättä. Oleellista on tunnistaa, missä kohdassa apu on tarpeen.

Webinaarissa saat vastauksia seuraaviin kysymyksiin:

– Miten voit tehostaa myyntiä tai markkinointia tunnistamalla automatisoitavia kohtia asiakaspolulla?
– Miten sitoutat ja palvelet nykyisiä asiakkaita entistä paremmin?
– Miten muut yritykset ovat hyödyntäneet markkinoinnin automaatiota? Konkreettiset tosielämän esimerkit auttavat hahmottamaan, miten pääset helposti alkuun markkinoinnin automaatiossa.

Ilmoittaudu mukaan.